Van İŞGEM Olarak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne Hayırlı Olsun Ziyaretinde Bulunduk.
25 Haziran 2026, 15:50
İş Geliştirme Merkezi (İŞGEM) Yönetimi olarak, Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Mehmet Tosun’a yeni görevi dolayısıyla hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, gençlere girişimcilik konusunda bilgilendirme ve proje yarışmaları için işbirliği yapılmasını kararlaştırdık İl Müdürümüz Mehmet Tosun,a nazik ev sahipliği ve ortak çalışma teklifi için teşekkür ederiz.